Şam'da sokağa çıkma yasağı ilan edildi

Suriye'de muhaliflerin Esad rejimini yıkmasının ardından başkent Şam'da sokağa çıkma yasağı ilan edildi.

Suriye medyası, Şam'da yerel saatle akşam 16.00'dan sabah 05.00'e kadar sokağa çıkma yasağının ilan edildiğini duyurdu.

Suriye merkezli Al Watan gazetesi, ''kararın askeri yönetim tarafından alındığını'' aktardı.

Suriye'de Heyet Tahrir el-Şam (HTŞ) öncülüğündeki silahlı muhalif gruplar 27 Kasım'da rejime karşı operasyon başlattı. Halep, İdlib'in tamamı, Hama ve Humus'u ele geçiren muhalifler son olarak Başkent Şam'da kontrolü sağladı.

Ülkedeki iç savaşta 13 yılın ardından Esad rejimi yıkıldı. Rejimin düşmesiyle birlikte Esad karşıtları sokaklarda kutlama yaptı.

Yerel kaynaklara göre şehirde sokağa çıkma yasağı ilan edildi.

Güncel Haberleri

AK Parti 12. Yargı Paketi'ni TBMM'ye sundu: Düzenlemede neler var?
Fidan:Sabote etmeyi bekleyen bir İsrail var
Türkiye, pestisit kalıntısı kaynaklı en fazla bildirim alan ikinci ülke: 51 gıda ürünü Avrupa sınırlarından geri döndü
Kılıçdaroğlu:Demirtaş’ın dokunulmazlığı kalktığı için pişman değilim
Hakkari'de yolcu minibüsü ile kamyon çarpıştı: 2 ölü, 3 yaralı