Türkiye ve ABD arasında 'Nükleer İşbirliği' anlaşması imzalandı

.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye ile ABD arasında Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı imzalandığını açıkladı.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, NSosyal hesabından yaptığı açıklamada, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile ABD Başkanı Donald Trump'ın Beyaz saray'da gerçekleştirdiği görüşmeye katılım sağladıklarını belirtti.

Türkiye ile ABD arasında köklü ve çok boyutlu ortaklığı nükleer enerji alanında daha da derinleştirecek yeni bir süreci başlattıklarını vurgulayan Bayraktar, "Anlaşma kapsamında yürütülecek çalışmaların önümüzdeki dönemde her iki ülke için de karşılıklı fayda üretmesini diliyorum." dedi.

Güncel Haberleri

Erzurum'da feci kaza: 3 kişi hayatını kaybetti, 3 kişi yaralandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Venezuela'ya destek mesajı
Bakan Gürlek: 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık
Seferihisar ve Balçova Belediyesi'ne operasyon
12. Yargı Paketi komisyondan geçti: İBAN düzenlemesi eklendi