Başkan Barzani'den Erdoğan'ın Erbil ziyaretine ilişkin açıklama

Başkan Mesud Barzani bugün başkent Erbil’de Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı kabul etti.

Başkan Barzani, Erbil’de Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan ile gerçekleştirdiği görüşmeye ilişkin yaptığı paylaşımda, “Kürdistan halkının ve Türkiye'nin çıkarları doğrultusunda devam eden işbirliği yollarını konuşmaktan dolayı memnuniyet duyuyorum” ifadelerini kullandı.

Başkan Mesud Barzani bugün başkent Erbil’de Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı kabul etti.

Görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Başkan Barzani, Erdoğan’ı Kürdistan’da karşılamaktan memnuniyet duyduğunu söyledi.

Başkan Barzani paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

“Bugün Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı Kürdistan'da kabul etmekten, Kürdistan halkının ve Türkiye'nin çıkarları doğrultusunda devam eden işbirliği yollarını konuşmaktan dolayı memnuniyet duyuyorum.”

rudaw

Güncel Haberleri

Erzurum'da feci kaza: 3 kişi hayatını kaybetti, 3 kişi yaralandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Venezuela'ya destek mesajı
Bakan Gürlek: 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık
Seferihisar ve Balçova Belediyesi'ne operasyon
12. Yargı Paketi komisyondan geçti: İBAN düzenlemesi eklendi