Almanya bu yılın ilk yarısında binlerce göçmeni sınır dışı etti

Almanya bu yıl önceki yıllara oranla daha fazla göçmeni sınır dışı etti.

Almanya bu yılın ilk yarısında 10 bin göçmeni ya kendi ülkelerine ya da Avrupa Birliğine üye diğer ülkelere sınır dışı etti.

Almanya İçişleri Bakanlığının verilerine göre bu oran geçtiğimiz yıl 7 bin 861 olarak gerçekleşmişti.

Sınır dışı edilenlerin büyük kısmının Türkiyeli ve Kürtler olduğu öğrenildi.

Ayrıca ülkede sığınma başvurusunda bulunan Suriye ve Rojavalı  mültecileriAvrupa Birliği üyesi diüer ülkelere gönderildiği bildirildi.

Dünya Haberleri

Kuzey Kore'den nükleer cephaneliği büyütme kararı
İngiltere'de kırmızı alarm: Aşırı sıcaklar hayatı durdurdu
Putin: "Barış için hazırız"
Pentagon, İran Savaşının Maliyetleri İçin Senato’dan Ek 80 Milyar Dolar İstedi
İngiltere Başbakanı Keir Starmer, görevinden istifa ettiğini açıkladı