Ali Bapir: Öcalan’ın mesajından memnun oldum

Komel lideri Ali Bapir, PKK lideri Abdullah Öcalan’ın çağrısı ile yazılı bir açıklama yaptı.

Kürdistan Adalet Topluluğu (Komel) Başkanı Ali Bapir, Öcalan’ın çağrısı ilgili “Umarım her iki taraf da bu çağrıyı ciddiye alır ve geçmişten ders çıkararak harekete geçer” açıklamasını yaptı.

Komel lideri Ali Bapir, PKK lideri Abdullah Öcalan’ın çağrısı ile yazılı bir açıklama yaptı.

Bapir, “Sayın Öcalan’ın bu mesajı daha önce gelmeliydi. Memnun oldum. Yıllardır hem Türk tarafına hem de Kürt tarafına barışçıl bir çözümün gerekliliğini söyledik” dedi.

Komela lideri ayrıca, “Umarım her iki taraf da bu çağrıyı ciddiye alır ve geçmişten ders çıkararak harekete geçer” ifadelerini kullandı.

Öcalan'ın İmralı'dan kaleme aldığı yazılı açıklama, dün DEM Parti heyetinin üçüncü ziyaretinden sonra kamuoyuyla paylaşıldı.

KÜRDİSTAN Haberleri

Başbakan Barzani: Bağdat'a her ay 120 milyar dinar ödenmesinin yasal dayanağı yok
Rusya Büyükelçisi: Kürdistan Bölgesi Moskova yönetimi nezdinde özel bir konuma sahip
Kürdistan Bölgesi'nde boğulma vakaları: 9 Haziran'dan bu yana 11 kişi can verdi
ENKS Sözcüsü Yusuf: Suriye'de Kürtlerin, kendi bölgelerini yönetme hakkı var
Bağdat, Kürdistan Bölgesi’ndeki petrol sahalarına hava savunma sistemi kuracak