Afganistan'da teknenin batması sonucu 20 kişi öldü

Afganistan'ın Nangerhar vilayetindeki nehirde bir teknenin alabora olması sonucu 20 kişi hayatını kaybetti.

Afgan basınında yer alan haberlere göre, vilayetin Kültür ve Enformasyon Müdürü Karişi Badlun sabah saatlerinde Momand Dara ilçesindeki nehirde bir teknenin alabora olduğunu açıkladı.

Badlun, olayda 20 kişinin yaşamını yitirdiğini, ölenler arasında çocuk ve kadınların da bulunduğunu bildirdi.

Arama kurtarma çalışmalarının devam ettiğini kaydeden Badlun, şu ana kadar 5 kişinin kurtarıldığını aktardı.

Teknenin alabora olmasına ilişkin soruşturma başlatıldı.

Afganistan yönetiminin resmi haber ajansı Bahter ise teknede 25 kişinin bulunduğunu duyurdu.

trthaber

Dünya Haberleri

Dünyanın farklı bölgelerinde son 24 saatte 4 büyük deprem meydana geldi
Trump: NATO Zirvesi'ne Erdoğan'a duyduğum saygıdan gidiyorum
Venezuela'da art arda iki büyük deprem: Olağanüstü hal ilan edildi
Kuzey Kore'den nükleer cephaneliği büyütme kararı
İngiltere'de kırmızı alarm: Aşırı sıcaklar hayatı durdurdu